Get Ready With Me!!! Cruelty Free Makeup Tutorial

Comments

Lilit Manukyan says:

Dont wax your face love! look into lasering so you don’t damage the skin by pulling <3

Amanda Souriyamath says:

I wish I had your lips ❤❤

Madelyn Owusu says:

can i do the brow thing the day i do my makeup instead of the day before?

Demi F says:

Same I usually don’t use any lip color

Kay Af See 2 says:

Omg really love the black hair on you !

Demi F says:

This look is so beautiful
I’m gonna try the eye look

Sarah hawkins says:

I wish I had the bows girl!

Annie Mai says:

would you recommend the shadow shields ?

Roxanne Nunez says:

Longer videos

giannabella urbina says:

MY NAME IS BELLA

Sehun Lovato says:

You look like Megan Young.

Kayleigh Idk says:

You’re really pretty with and without makeup

nageeb saleh says:

ur gorgeous

Kristin Cummins says:

Are your lips natural or do you get injections? They’re sooo pretty.

Sean Allen says:

Ugh she’s so beautiful. She also has amazing tips!

Juanita Moncebaiz says:

Were do you by the vegan products? Thanks

Montserrat Calderon says:

you are so beautiful 🙁 make up on point, love you

Maddie Belle says:

I really like essence eye primer, and it’s only 3 dollars and is cruelty free I think

Pinky Girl says:

Hi you did something for your puffy under eye please tell me I have the same problem

Victor Nikivorov says:

“Your clogs dont get pored”XD Amazing video doh:)

Doggo says:

Alexandra. you are sooooo PRETTTTTYYYY!!

Emma C says:

Do you have a vegan/cruelty free transition video?

Polka Dots says:

I love that you included skincare in the beginning! What skin type do you have?

Love Child says:

Yes longer videos and Get ready with me – Wud be great!

Jem Morris says:

@AlexandrasGirlyTalk  I love all of your tutorials, and to be honest, you are one of the most beautiful people I have ever seen. Your so photogenic, and obviously pretty. Your so lucky!! 😉

Rachelle Oleaga says:

Longer

Alla Skalikeu says:

yes! make longer videos I love watching them:)))

Hanaa Ali says:

She sounds like Andreaschoice

Molly V says:

i love your content but, why do you always have your mouth open?? I’m sorry it’s triggering, i know i’m weird

Rachelle Oleaga says:

Longer

PrODiiGYERROR says:

Am I tripping or I here NCS in the background?

Zishan Saqlaini says:

Alexy without makeup you look fabulous

Annika Svensson says:

I like your longer videos 😉

Elli Crampton says:

you should use Jeffree Star Cosmetics he is amazing with making products and plus their cruelty free and vegan

Latrice Hart says:

Color plop omg

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!